Парус Экспо Медиа - выставочная компания

Инстаграм Телеграм Фейсбук

+380 44 484-68-91 Русский языкEnUa

Пост-реліз

ПОСТ-РЕЛІЗ 

МіжнароднОЇ виставкИ подарунків ТА товарів для ДОМУ ProMaisonShow    

 

 З 6 по 9 лютого 2019 року в Міжнародному виставковому центрі пройшла Міжнародна виставка подарунків і товарів для дому ProMaisonShow, яка є одним з найяскравіших виставкових заходів в Україні та основною закупівельною платформою для представників оптових і роздрібних мереж, магазинів подарунків і товарів для дому.

 

У виставці взяли участь 81 вітчизняних і зарубіжних виробників і постачальників, які представили відвідувачам широкий асортимент подарунково-сувенірної продукції, біжутерії і модних аксесуарів, декоративних виробів, предметів інтер'єру, домашнього текстилю, декоративного освітлення, посуду і господарських товарів.

 

Різноманітний  вибір сегменту подарунків, бізнес-сувенірів, електронних подарунків, м'яких іграшок, біжутерії та модних аксесуарів, подарункового пакування, арома-подарунків, Handmade, товарів для хобі і творчості  на виставці було представлено провідними компаніями, такими як: «Заморські подарунки», «Івман», «Світ подарунків», «Сувенір престиж», «Майстер-Крамі», ТМ«Bogz», «KAMEO BIS», «SUPERMAGNIT»,«Orner», «RADEX»,«Fishpoint»,   та ін.

 

Текстиль для спальні, текстиль для ванної кімнати, текстиль для кухні, дитячий текстильна виставці було представлено компаніями:«Активтрейд»,  «Магія текстилю»,  «Kazanov.a», «LONETA», «Waydex» та ін.

 

Предмети декору та інтер'єру, дизайнерські меблі, картини, декоративне освітлення, штучну флористикуна виставці було представлено компаніями: «Аннаїс», галерея «Глобус», «Партнер Декор»,  ТМ «Скорпіо», ТОВ «ФОКСТЕЙЛ», «Florial», «T SHAPED FURNITURE» та ін.

 

Широкий асортимент кухонного посуду та аксесуарів, сервірувальний посуд, столове приладдя,  дитячий посуд, одноразовий посуд, посуд для HoReCa на виставці було представлено компаніями: «Добра глина», «BRIZOLL», «EMPIRE», «glass trade» «SWEETHOME», «tupperware»  та ін.

 

Товари господарсько-побутового призначення, предмети та інвентар для прибирання приміщень, побутова хімія та професійні миючі засоби, аксесуари та супутні товари на виставці було представлено компаніями: «Склоприлад»,  «BleskDom», «ЕСОvista» та ін.

 

Крім ділових зустрічей, важливих переговорів і презентацій, виставка супроводжувалася насиченою діловою та конкурсною програмою «ЕтноПосуд‒2019». Щодня  проходили відкриті практичні семінари, лекції, тренінги, презентації та майстер-класи від провідних вітчизняних експертів галузі, дизайнерів. Тренінги по темам: «Управління фінансовими показниками», «Оцінка персоналу» були проведені спікером Юлією Пелих, бізнес-тренером, співзасновником і керуючим партнер ProfessionalTrainings. Міні семінар «YouTubePinterest. Просування закордон подарунків, декору, виробів HandMade» був від спікера Світлани Прохоровської, бізнес-консультанту, автора проекту SVPBusinessConsulting та ін. Практичний семінар з підготовки участі в міжнародних виставках MesseFrankfurt за темами був проведений спікерами: Ігорем Пінігіним, Сергієм Чеботарьовим,  Валерієм Кардановим, Олегом Грабовським, Оленою Тарасенко, Веронікою Дудченко, Михайло Лесняк та ін.

 

Переможцями 3-го Всеукраїнського конкурсу «ЕтноПосуд-2019» стали:

 

‒ в номінаці «Промисловий виріб» - художньо-керамічна майстерня «Добра глина» м. Пологи, Запорізька обл.; 

 

в номінаці «Традиційний виріб» - Шкурпела Олександр, гончар, с. Опішня, Полтавська обл. та Івашків Сергій, гончар, м. Червоноград, Львівська обл.
розділили перемогу;

 

в номінаці «Дизайнерський виріб» - Богуцька Юлія, художник-кераміст, м. Полтава розділила перемогу з  Довган Володимиром, гончар, с. Хотів, Київська обл.

 

Під час виставки відбулись презентації нових торгових марок і вже відомих брендів, була оброблена велика кількість маркетингової інформації, відбулись ділові зустрічі з партнерами. У цьому сезоні з експозицією ознайомилися  4680 вітчизняних та зарубіжних бізнес-відвідувачів. Серед відвідувачів були зареєстровані баєри, дистриб'ютори, представники оптових-закупівельних підприємств, великих торгівельних мереж, директори та менеджери із закупівель спеціалізованих магазинів, інтернет-магазинів, рекламних і event-агентств, дизайнери, декоратори та флористи.

 

    Компанія «Парус Експо Медіа» висловлює подяку експонентам, відвідувачам і інформаційним партнерам виставки! Сподіваємось, що важливі контакти, які Ви отримали, допоможуть у подальшому розвитку вашого бізнесу, зміцнять позиції на ринку, а також розширять коло партнерів і замовників.

 

До зустрічі 11-14 вересня 2019 року на Міжнародній виставціподарунків і товарів для дому ProMaisonShow!

 

Організатор: Виставкова компанія «Парус Експо Медіа» ‒ провідний оператор високоефективних виставкових та медіа проектів України в сегменті подарунків і товарів для дому.

 Генеральний інформаційний спонсор виставки ProMaisonShow: журнал «Идеальный дом».

 

Офіційні медіа-партнери: журнали «Chercher la femme», PROMaison.

 

Інформаційна підтримка: 24tv.ua, Décor.UARIA.com, КОМПАС Україна, UAinfo.org, LeMonade, «Центр Капралова», «Дім Ідей», «Ідеї Вашого Дому», «Кераміка. Стиль. Мода», «Світ проектів», «IDInterior», «ISTMAG»,«LeClassique», «PrimaInterior»,  «HomeInterior», «WELLNESS», ТОВ «Ко-оп Медіа».

 

Прес служба: 

ТОВ «Парус Експо Медіа»

+38 (044) 484-68 91

e-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

www.pem.com.ua

www.facebook.com/pem.com.ua/

 

ПАРТНЕРИ

logo12
 expoline
PosudkaRU_150x44  Lоготип - Центр Капралова 1  Unывывсывtitled-1
logo
fdhdfhf
DecorUA_150x44 180x60   

 

 

 expomap-100x100 o-expo live design logo GIF - 10th Edition 100x100 gifts review black  46516327 315539619040714 553667339388715008 n ifc 100x100pxc