Парус Экспо Медиа - выставочная компания

Русский языкEnUa

Прес-конференція по темі Heimtextil 2018

17 жовтня в Києві в Парк Готелі «Голосієво» відбулася прес-конференція по Heimtextil - провідній міжнародній виставці домашнього і комерційного текстилю, шпалер і тканин для оформлення інтер'єру.

854A0394
Захід зібрав представників провідних b2b медіа видань і платформ, яким цікава тема трендів і тенденцій на ринку текстилю, дизайну та декору. Також прес-конференцію відвідали співробітники компанії «Еліт Декор», провідного виробника ліпнини з поліуретану, яка в 2018 році вперше стане учасником виставки Heimtextil.
Спікер прес-конференції, глава маркетингового напрямку департаменту текстильних виставок Messe Frankfurt, пан Тімо Швенцфайер, розповів про поточну ситуацію в світовій текстильнії промисловості, про прем'єри текстильних виставок під брендом Messe Frankfurt в Східній Африці і про розширену програму виставки Heimtextil в 2018 році. Серед нововведень слід відзначити нову експозицію для архітекторів і дизайнерів «Інтер'єр. АРХІТЕКТУРА. ГОСТИННІСТЬ», абсолютно новий перспективний розділ виставки «Аксесуари та текстиль для тварин», спеціальні зони «EuroInterior» і тренд-зону «Ритейл».
Валерій Целінський, директор компанії «Парус Експо Медіа», офіційного представництва Messe Frankfurt в Україні, обговорив зі слухачами ситуацію в галузі, а також надав дані про українських експонентів на Heimtextil. Про свою участь у виставці в 2018 році вже заявили такі компанії, як: «Актівтрейд», «Рестлайн» і «Ода» - з домашнім текстилем, «Слов'янський шпалер завод», «Едем», «Крокус», Wallcoverings, «Вініл»- з шпалерами, студія дизайну Ірини Чвірук, компанія «Меком»- з сонцезахисними системами для вікон, салон «Т-Стиль»- з тканинами для штор і гардин, компанія «Еліт Декор»- виробник ліпнини.

854A0465
Гості заходу отримали інформацію, відео, а також спеціально розроблені друковані видання «The Future Is Urban» про новітні тренди в дизайні і колористиці на 2018/2019 роки.
На виставці Heimtextil, яка за своєю площею дорівнює 35 футбольним полям, в 2018 році очікується більше 4000 учасників і більше 70 000 професійних відвідувачів.
У форматі жвавої дискусії учасники обговорили перспективи для національних виробників і питання надання державної підтримки компаніям-експонентам при виході на закордонні виставки.
Після офіційної частини гості поринули в атмосферу затишку унікального парку і ресторану «Пивний Сад», де змогли продовжити неформальне спілкування в компанії представників Messe Frankfurt, дегустуючи страви відмінною європейської кухні.

854A0382854A0404Під час заходу було розіграно прес-тур на виставку Heimtextil, яка відбудеться 9-12 січня 2018 у Франкфурті-на-Майні. Пан Швенцфайер вибрав переможця серед присутніх представників преси. «Щасливий квиток» отримав портал «DECOR.ua».

Організатори: Messe Frankfurt і компанія «Парус Експо Медіа».
Координатор заходу: Наталія Трохоненко, керівник відділу міжнародних виставок ТОВ «Парус Експо Медіа».

Дякуємо учасникам, партнерів та всіх, хто приєднався до нашого заходу!
До наступних зустрічей!
www.messefrankfurt.com.ua
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
+38 044 4846871

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Наши партнеры

 expomap-100x100 o-expo SVD 100x100px en 100x100.qwe gifts review  100x10011