PROMAISON №1 (2019)

Шановні читачі!

Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 1 (2019).

Читайте в цьому номері:

– Легка промисловість. Бесіда з Тетяною Ізовіт, президентом-головою правління асоціації «Укрлегпром».
– Правильні орієнтири. Комерційний директор компанії VLADI про те, як прагнення до високих західних стандартів може змінити реалії українського ринку.
– Продукція для сну. Інтерв’ю з Тарасом Балака, генеральним директором компанії «Балакком».
– У чому моя утопія? Текстильні тренди, сформульовані на найбільшій світовій виставці Heimtextil (Франкфурт-на-Майні).
– Друге життя продукту. Види і приклади «сталого мислення» в сфері домашнього текстилю.
– Текстиль в інтер’єрі. Розповідь дизайнера інтер’єрів Александріни Лукач про текстилі, як про важливий інструмент перетворення житлового простору.
– Конопляний текстиль. Інтерв’ю з засновницею бренду DevoHome, який опинився в авангарді модної тенденції завдяки її інтуїції.
– Інтер’єр для текстилю. Бесіда з Оксаною Моторної про особливості організації простору і декорування шоу-румів домашнього текстилю.
– Email-маркетинг – стратегія і практика. Відповідаємо на питання, як продавати більше без відділу продажів і витрат на рекламу.
– YouTube для бізнесу. Чому варто розвивати свій YouTube-канал, якщо ви робите і продаєте домашній текстиль.
– ProMaisonShow. Лютого 2019. Міжнародна виставка подарунків і товарів для будинку в Києві.
– «ЕтноПосуд-2019». Підсумки 3-го Всеукраїнського конкурсу кераміки.
– Christmasworld, Creativeworld і Paperworld 2019. Міжнародні виставки Messe Frankfurt і українські учасники.
– Ambiente 2019. Найбільша в світі виставка споживчих товарів в цифрах.