PROMAISON №1 (2020)

Шановні читачі!

Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 1 (2020).

Читайте в цьому номері:
Аналіз ринків посуду і господарських товарів України. Статистика, цифри, факти, підготовлені аналітичним департаментом Pro-Consulting.
Ринок товарів для будинку: в пошуках свого Я. Вадим Пустотін про ринок посуду в Україні і про те, куди він йде.
Шлях до свого бренду. Олександр Журавель про те, як імпортер зі стажем прийшов до рішення створити свій бренд і стати виробником скляної справи. Представник найбільшого скляного заводу Білорусі поділився історією успіху свого підприємства.
М’якше, чіткіше, різноманітніше. Ambiente 2020 і три основних напрямки розвитку предметного світу.
Сіль землі. Про актуальному колористическом тренді.
Криза 2020: що робити? Про втрати ринку рекламно-сувенірної продукції та про те, як встояти в період карантину та кризи.
Збільшення продажів онлайн – маркетплейси, прямі поставки та інші канали збуту. Короткий огляд трендів онлайн-просування.
Christmasworld, Paperworld і Creativeworld 2020. Новий бізнес-сезон трьох січневих виставок споживчих товарів.
Heimtextil 202 Провідна світова виставка в сфері посуду, предметів домашнього ужитку і відпочинку, товарів для кухні і подарунків в цифрах.
Платформа для бізнесу. Бізнес-зустрічі «ProfMeeting: Посуд і господарські товари» і конференція для операторів ринку споживчих товарів «PRO Business».