PROMAISON №2-3 (2020)

Шановні читачі!

Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 2-3 (2020).

Читайте в цьому номері:

– Бізнес по-жіночому: сильні, вільні, незалежні. Бесіда з власницями і керівницями українських компаній LiMaSo, LoraShen, Квазар, Галерея скла та порцеляни, EXPOLINE.

– Експортний потенціал українського домашнього текстилю. Як відрізняється попит на вітчизняний текстиль за кордоном і за що саме його цінують іноземні покупці, з’ясовуємо у спеціалістів галузі.

– Співпраця з Китаєм. Рецепт бізнес-взаємодії з виробниками Піднебесної від керівника Українсько-китайської асоціації розвитку бізнесу.

– Як переживає карантинний криза рекламно-сувенірна індустрія? Розповідають члени Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.

– Новорічний декор. Переосмислення. Роздуми про те, як вплине пандемія на тренди ринку святкового декору, заявлені на Christmasworld.

– Команда мрії. Бізнес-тренер Ольга Сорока розкриває секрети сильної команди: як зібрати навколо себе фахівців, надихнути спільною ідеєю і підтримувати градус мотивації.

– Heimtextil 2021. Анонс найбільшої світової виставки текстильної промисловості в нових реаліях.