PROMAISON №2-3 (2020)

Шановні читачі! Strong>
Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 2-3 (2020).
Читайте в цьому номері:
– Бізнес по-жіночому: сильні, вільні, незалежні. Бесіда з власницями і керівницями українських компаній LiMaSo, LoraShen, Квазар, Галерея скла та порцеляни, EXPOLINE.
– Експортний потенціал українського домашнього текстилю. Як відрізняється попит на вітчизняний текстиль за кордоном і за що саме його цінують іноземні покупці, з’ясовуємо у спеціалістів галузі.
– Співпраця з Китаєм. Рецепт бізнес-взаємодії з виробниками Піднебесної від керівника Українсько-китайської асоціації розвитку бізнесу.
– Як переживає карантинний криза рекламно-сувенірна індустрія? Розповідають члени Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України.
– Новорічний декор. Переосмислення. Роздуми про те, як вплине пандемія на тренди ринку святкового декору, заявлені на Christmasworld.
– Команда мрії. Бізнес-тренер Ольга Сорока розкриває секрети сильної команди: як зібрати навколо себе фахівців, надихнути спільною ідеєю і підтримувати градус мотивації.
– Heimtextil 2021. Анонс найбільшої світової виставки текстильної промисловості в нових реаліях.