PROMaison № 3 (2019)

Шановні читачі!

Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 3 (2019). Читайте в цьому номері:

  • Новинки українських компаній;
  • Український ринок штучних ялин.  Аналітика від керівників компаній «МАГ-2000», «Квазар», «Сіга Груп» і «СПД Костинюк»;
  • FISSMAN – посуд високого рівня.  Знайомство зі всесвітньо відомим брендом, продукцію якого успішно реалізують в десятках країн світу і яка користується попитом серед українських споживачів;
  • Ненудні подарунки.  Засновник студії PAPAdesign про філософію і стратегії розвитку компанії;
  • Професія «декоратор».  Разом з Оксаною Моторної розмірковуємо про завдання та особливості спеціальності, розуміння якої в Україні тільки формується;
  • Еко, етно- та інші.  Актуальні тренди в интерьерном декорі – думка експерта;
  • Коригування курсу.  Christmasworld 2020 року – прогнози європейських виробників новорічної продукції. 
  • Тренди оформлення рекламно-сувенірної продукції.  Стирання кордонів між сувенірно-подарункової і рекламною продукцією триває;
  • Велика торговельна мережа.  Інтерв’ю з керівником напрямку «Деко» компанії «Епіцентр К»;
  • Просування за допомогою Pinterest.  Як працювати і просувати свої товари на цій платформі – розповідає наш експерт;
  • Святковий декор, канцтовари та креатив.  Анонс виставок Christmasworld, Paperworld і Creativeworld сезону 2020.