PROMAISON №4 (2020)

Шановні читачі!

Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 4 (2020).

Читайте в цьому номері:

Покупець 2020: перехід до нової (не) нормальності. Результати дослідження GfK Ukraine впливу пандемії на купівельну поведінку українців

Святкова ілюмінація. Інтерв’ю з керівником компанії «Люм’єр Україна»

Ялинкові прикраси made in Ukraine. Інтерв’ю з директором ТзОВ «ОРБІТАЛ»

Гусь та інші. Інтерв’ю з керівником бренду Gifty

Йдемо ва-банк! Стратегічний маркетолог і футурист про своє розуміння майбутнього і його основи

Перезавантаження. Висловлювання і прогнози міжнародних аналітиків і провідних діячів креативної індустрії про нову реальність

Різдвяний вінок: що і як. Декоруємо будинок до новорічних свят разом з майстром-флористом

Альтернативний календар. Цікава і ефективна практика від Асоціації «АВІРСУ»

Екологічна сертифікація. Про переваги екологічно сертифікованої продукції на ринку і в системі державних закупівель

Врожайний вересень: ProMaisonShow, Christmas Trade Show, World of Gifts Trade Show. Пост-реліз трьох найважлівішіх подій для виробніків та імпортерів товарів для дому та саду, подарунків і новорічної продукції, які відбулися восени 2020 року

Про конкурси та переможців. Підсумки двох конкурсів зі святковою та екологічною тематикою, які були оголошені у вересні цього року

Ваша онлайн-виставка майбутнього: проста, індівідуалізована та завжди відкрита. Новий маркетплейс Nextrade від Messe Frankfurt

International Consumer Goods Show 2021 – Special Edition. Анонс спеціального спільного заходу Messe Frankfurt, в якому об’єднається весь портфель споживчих товарів