PROMAISON №4 (2020)

Шановні читачі!
Пропонуємо вашій увазі номер інформаційно-аналітичного видання PROMaison № 4 (2020).
Читайте в цьому номері:
– Покупець 2020: перехід до нової (не) нормальності. Результати дослідження GfK Ukraine впливу пандемії на купівельну поведінку українців
– Святкова ілюмінація. Інтерв’ю з керівником компанії «Люм’єр Україна»
– Ялинкові прикраси made in Ukraine. Інтерв’ю з директором ТзОВ «ОРБІТАЛ»
– Гусь та інші. Інтерв’ю з керівником бренду Gifty
– Йдемо ва-банк! Стратегічний маркетолог і футурист про своє розуміння майбутнього і його основи
– Перезавантаження. Висловлювання і прогнози міжнародних аналітиків і провідних діячів креативної індустрії про нову реальність
– Різдвяний вінок: що і як. Декоруємо будинок до новорічних свят разом з майстром-флористом
– Альтернативний календар. Цікава і ефективна практика від Асоціації «АВІРСУ»
– Екологічна сертифікація. Про переваги екологічно сертифікованої продукції на ринку і в системі державних закупівель
– Врожайний вересень: ProMaisonShow, Christmas Trade Show, World of Gifts Trade Show. Пост-реліз трьох найважлівішіх подій для виробніків та імпортерів товарів для дому та саду, подарунків і новорічної продукції, які відбулися восени 2020 року
– Про конкурси та переможців. Підсумки двох конкурсів зі святковою та екологічною тематикою, які були оголошені у вересні цього року
– Ваша онлайн-виставка майбутнього: проста, індівідуалізована та завжди відкрита. Новий маркетплейс Nextrade від Messe Frankfurt
– International Consumer Goods Show 2021 – Special Edition. Анонс спеціального спільного заходу Messe Frankfurt, в якому об’єднається весь портфель споживчих товарів