Прес-реліз: виставки 2020

2-4 вересня у Міжнародному виставковому центрі (Київ, ст. м Лівобережна) пройшли виставки компанії Парус Експо Медіа
Міжнародна виставка товарів для дому та саду ProMaisonShow
Міжнародна виставка новорічної продукції та сезонного декору Christmas Trade Show
Міжнародна виставка подарунків World of Gifts Trade Show

Виставки сьогодні – шлях до розвитку малого та середнього бізнесу сьогодні у непростих умовах корона-кризи та карантину. 

Наші виставки є основною закупівельною платформою та місцем для b2b зустрічей представників гуртових і роздрібних мереж, байєрських відділів торгових мереж та гіпермаркетів, онлайн магазинів, маркетплейсів, DIY відділів та рітейлу подарунків, товарів для дому, новорічної продукції.

Цього року учасниками виставки стало 120 компаній, серед яких 77 вітчизняних виробників (World of Gifts Trade Show – 24, Christmas Trade Show – 21, ProMaisonShow – 32).

Компанії представили широкий асортимент подарунково-сувенірної продукції, декоративних виробів, предметів інтер’єру, домашнього текстилю, декоративного освітлення, посуду і господарських товарів, садового інвентарю та рослин, а також новорічних ялинок та декору.

Учасники World of Gifts Trade Show “Івман”, AROMAMIX, “Заморські подарунки”, Figasse Shop, MASTER KRAMI, GIFTY, BE HAPPY, “Кактус”, KARMI, La Prida, PAPAdesign, UNISON, ELEN DEKOR, ПОЛІСУВЕНІР представили подарунки та сувеніри, подарункову упаковку, арома-подарунки, товари для хобі і творчості.

Учасники Christmas Trade Show DLT, CHRISTMAS COMPANY, SCORPIO, LORA SHEN, “ПП УЗУН”, “ГУРЕЙ ГРУП”, SIGA GROUP, “Юріта”, “Юзва”, “Кристон”, “Квазар”, “МАНБОР”, Florial, “Костинюк В.Д.”, “Вітіл” показали різноманіття штучних ялинок та сосен, новорічних іграшок та прикрас, подарунків та товарів для свята. Компанії Lumiere, “Фасад-Мастер”, “Блеск-9”, “ПП Ковальчук” представили на виставці святкову ілюмінацію, гірлянди, мішуру.

Асортимент кухонного та столового посуду, аксесуарів для сервірування столу, товарів господарсько-побутового призначення був продемонстрований в експозиціях компаній: “Галерея скла та порцеляни”, “А-плюс”, “Бери все”, “Біол”, “Оленс”, ELIT, DARIANA, “Корпорація ЄС”, “Склоприлад”, “Максус плюс”, “Металворкшоп”, “КІМ”.
Товари для саду представили компанії “Зелена країна”, “Розсадник Антипова”, “Майя”, “Ярослав”.

Окремого місця заслуговують текстильні компанії “Вултекс-С”, “Оршанський Льонокомбінат”, LiMaSo, Миропільська фабрика “Веснянка”, “Магія текстилю”. На виставці для них була окрема зона PROFMeeting: домашній та професійний текстиль – спеціальна можливість проведення переговорів за заздалегідь підготовленим графіком. 

2020 рік став дебютним для участі ряду компаній. У сегменті подарунків стартували компанії – Dream Pack, TONKO, TATOOSHKA, MAGIC SOUVENIR, Comfy Strap, Blanknote, ВІК-НАТ.
 ProMaisonShowTescoma, DEZEX, ALLFESKO, WESTERN HOUSE, RUSTY PIPES, “Метид”, “МД БУД”, ТОВ “Мішок”, SNS GELEZO, “ПП НАРИС”, DEZEX
Christmas Trade Show – “Сіверська”, “Мамині смаколики”, “Ялинкова іграшка”, ФОП Ханик, “Дім Канцелярії”.

У межах виставки проходила бізнес-конференція PROBusiness: нові горизонти, яка зібрала топових спікерів, серед яких Анна Бондарєва – директорка департаменту DECO мережі Епіцентр, Наталія Волошина – виконавча директорка Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України (АВІРСУ), Аліна Баженова – стратегічна маркетологиня, творчиня ДНК брендів, Оксана Долгова – сертифікована тренерка компанії Bogush Time, Вадим Пустотін – директор бренд-консалтингової компанії “Слідопит”, Богдан Меда – сертифікований бізнес-тренер компанії ICPMConsulting, Микола Євдокімов – керівник українсько-китайської торгової асоціації, засновник та СЕО контент-маркетингової агенції Top Lead Станіслав Шум, експерткиня мережі EEN, Export Promotion Office – Аліна Стрілець. Темами виступів були від інструментів підвищення ефективності продажів в період кризи до тайм-менеджменту для керівників.

Жодна виставка не обходиться без конкурсної програми. Конкурс “Хіт-парад новорічних ялинок” став цього року ювілейним – 10-м в історії компанії. Учасники змагались у двох номінаціях – краща штучна ялинка вітчизняного виробника та краща декоративна ялинка. Нагорода за перемогу – поїздка на виставку CHRISTMASWORLD 2021 у Німеччину.

Новий учасник ФОП Ханик, який вперше бере участь у нашій виставці здобув одразу дві перемоги – кращий вітчизняний виробник та 2-ге місце у декоративних ялинках. Друге місце серед виробників зайняла компанія Siga Group  з ялинкою “Ковалівська” засніжена. 3-тє місце – ПП “Костинюк” ялинка “Аляска”. У номінації декоративних ялинок змагалось 12 декораторів та компаній. Перемогу та поїздку у Франкфурт на виставку отримала компанія Кактус. 2-ге місце – ФОП Ханик, 3-тє місце – незвичайна прозора ялинка “Новорічне вітання від Scorpio”. Всі учасники отримали призи від спонсорів компаній Епіцентр та Scorpio, Центр Капралова.

Вперше за 10 років на нашій виставці був присутній Головний Дід Мороз країни, який вітав учасників та відвідувачів виставки. Також відбулась виключна подія – весільна церемонія у новорічному стилі. А ще на виставці можна було побачити головного відвідувача – велетенського білого ведмедя, який фотографувався з відвідувачами і став загальним улюбленцем.
Яскрава фотозона від креативних декораторів COCKTAIL DECOR щодня збирала охочих до яскравих фото.

Цього року дебютував конкурс на створення кращого світильника з вторинної сировини dECO&light. У конкурсі взяли участь 16 людей, які виготовили робочу модель інтер’єрного світильника.

Фантазія учасників конкурсу нічим не обмежувалась – у ході роботи над світильниками були використані різноманітні матеріали – починаючи від  пластикових труб та пляшок і закінчуючи старим непрацюючим феном. Світильники виконані у різних стилях та масштабах, але це не головне. При створенні учасники дотримувались принципу відповідального споживання та використовували матеріали, які вже були у вжитку. Голосування проходило у фейсбуці та безпосередньо на виставці, де голосувало журі. Викладачі шкіл дизайну, керівник проєктів у медіа, головний редактор архітектурного порталу, проджект-менеджер мережі Епіцентр, представники еко-громадських організацій “Україна без сміття” та “ReThink” допомогли обрати кращі роботи.
За результатом підрахунку голосів у соц.мережі та від журі 1-ше місце та приз у розмірі 15 000 гривень і цінні подарунки отримав Дмитро Ситов з світильником “Фено-man» із старого фена. 2-ге місце зайняла Леся Максаєва з люстрою з пластикових пляшок “Сад після дощу”. 3 – тє Тетяна Дем’яненко з світильником з ниток та природних матеріалів “Тропічне сонце”.

Серед бізнес-відвідувачів виставок мережі супермаркетів та гіпермаркетів Розетка, Епіцентр, Ашан, Ельдорадо, Наш край, Сільпо, МегаМаркет, Велика Кишеня, Велмарт, Посад рітейл (Харків), 33 кв. Метра (Херсон). Всеукраїнські та регіональні мережі:  TA DA, VINZER, Butlers, Модна білизна, АБАБіЛА, 100 дрібниць, Монпасьє, Всі Свої, Алло, Family. Виставку відвідали як столичні так і регіональні байєри. 

Окрім професійних закупівельників, відвідувачами виставки були кияни та гості міста, які мали унікальну можливість зробити фото на яскравих фото-зонах та придбати корисні та приємні речі для себе і дому.

До зустрічі на нових проєктах від компанії “Парус Експо Медіа”

Організатор: Виставкова компанія “Парус Експо Медіа”
Генеральні спонсори: “Епіцентр”, Scorpio, Lora Shen, COCTAIL DECOR, “Центр Капралова”
Інформаційна підтримка: “Дім, сад, город”, “Швацька справа та мода”, “Україна текстильна”, “АВІРСУ”, RIA.com, “КОМПАСС Україна”, “Центр Капралова”
Контакти: pr@pem.com.ua