Підготовка до виставки – з чого почати?

Виставка – не просто декілька днів роботи компанії на виїзді, а запланована подія, яка потребує ресурсів. Фінансових, часових, людських.
Участь у виставці умовно можна поділити на 3 етапи:
✔довиставковий
✔виставковий
✔післявиставковий
Сьогодні поговоримо про перший етап, довиставковий (≈10 тижнів до виставки)
Що передбачає цей етап?
✅визначити цілі участі – вихід в новий регіон, заключення довгострокових контрактів на постачання, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, продаж продукції, і т.д
✅бюджетування
✅підготовка макетів стендів, поліграфічної продукції, продукції яка буде виставлятись на виставці
Стати учасником і підготуватись ще є час!
Зареєструватись можна на відповідній сторінці виставки