14 травня пройде Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників» від наших партнерів TradeMasterGroup

14 травня 2021 року відбудеться 12-та Міжнародна конференція Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників», яка збере понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

Організатор та ініціатор Головної події ритейл-індустрії України – TradeMasterGroup.

В цьому році поєднали відразу 3 ключових заходи для всіх рітейлерів і ТОП менеджменту 2021 року – FoodMaster, NonFoodMaster і CatManMaster на одному майданчику в м. Київ, вул. Василя Липківського, 1А (3 поверх) м. «Вокзальна» РК «Ультрамарин».

Конференцію підтримують більше 30 українських ЗМІ, Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України, більше 30 топових спікерів-фахівців в Food & NonFood індустрії від наймасштабніших компаній – цю подію по праву можна називати найважливішою національною подією Року для всіх постачальників, виробників і рітейлерів нашої країни і ближнього зарубіжжя!

Ставши учасником події, Ви:

  • Обміняєтеся з іншими постачальниками і ритейлерами позитивним досвідом співпраці;
  • Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
  • На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком;
  • Отримаєте нові ідеї та інсайди, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії;
  • Проведете переговори і укладете договори про співпрацю в одному місці з більше ніж з 50 потенційними партнерами;
  • Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами;
  • Поліпшите комунікації і збудуєте конструктивний діалог з ритейлерами і дистрибуторами про співпрацю;
  • Познайомитеся з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля;
  • Зможете взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників;
  • Уявити Вашу компанію і новинки продукції в Галереї Новинок!

Програма конференції насичена і буде проходити в 3 залах – «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників», «NonFoodMaster» і «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту». У кожній частині конференції Вас чекають практичні кейси та найактуальніші теми від топових спікерів.

На конференції в першому залі «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників» ділитися досвідом будуть ТОП-практики України та зарубіжжя.

  • Ірина Новікова, заступник Міністра Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України розповість як макроекономічні чинники впливають на мікроекономіку торгівлі України і фінансово-економічні показники компаній.
  • У ролі спікера виступить комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK, Марина Забарило розповість про аналітику ринку, її тема виступу: «FMCG: основні уроки 2020. Які тенденції будуть впливати на розвиток ринків в 2021».
  • Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні стане спікером з темою «Як змінилась споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності».
  • Євген Тришин, Head of Q-Commerce, Glovo в своєму виступі торкнеться такі аспекти: Що таке Q-Commerce і чому вона стає найважливішою частиною діджіталізаціі в ритейлі; Бізнес-модель платформи в ритейлі; Український ринок – тренди; Моделі співпраці рітейлу і Glovo.
  • Андрій Іванчиков, Операційний директор, співвласник компанії “РАСК.ІН-АГРО” (учасник САБ) виступить з темою: «Як оптимізувати торговий і виробничий бізнес в 2021 році: сучасні ІТ-інструменти для управління.
  • Вікторія Шило, керівник відділу закупівель товарів FMCG, керівник проекту Фермерські Товари, Ашан Україна, поділиться інсайдами своєї компанії і виступить з темою: «Ексклюзивні тренди Ашан: смаки світу, веганство, фермерство».
  • Дмитро Морозов, директор департаменту розвитку бізнесу клієнтів ПРАТ «МХП», детально розповість про технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміну уподобань покупців. Кейси впровадження.
  • Олександр Нагорний, директор з розвитку ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПЕР» докладно розкриє тему «Роль інноваційної складової Food сектора в формуванні нових споживчих категорій».
  • Максим Папка, директор з розвитку 4Service Group розповість про нові віяння на тему «Play4Sales – новий спосіб просування товарів»
  • Директор із закупівель мережі VARUS Олександр Погрібний в своєму виступі розкриє тему «Ефективні шляхи поліпшення комунікацій мережа-постачальник в нових умовах ринку»
  • Свій виступ на тему «Стратегія взаємовідносин з постачальниками АТБ» розповість Наталія Шаповалова, генеральний директор “АТБ-Маркет”
  • Станіслав Омельчук, директор з виробництва та Анастасія Олексієнко, КАМ компанії “Уманьпиво” відкриють секрети як добре робити, щоб добре було.
  • Валерій Кучеренко, CEO YAYE, ТМ поділиться тонкощами свого досвіду в доповіді на тему «5 стратегій зростання виручки продуктового бренду. Сертифікати автентичності та їх використання в продуктовому маркетингу »
  • Олексій Панасенко, Генеральний директор Billa / операційний директор NOVUS виступить з кейсом «Стратегічний ефект злиття двох провідних гравців ринку рітейлу»
  • Олег Новосьолов, керівник напрямку рослинних альтернатив м’ясу компанії «АВК», розповість про інноваційні продукти харчування. DREAMEAT – рослинна альтернатива м’ясу.
  • Сергій Євтушенко, власник роздрібної мережі «Червоний маркет», який виступає модератором події вже кілька років.
  • Наталія Кагадій, керівник департаменту ProCheese компанії Ardis Group, поділиться досвідом «Чи можливо збільшити прибуток сирної категорії на 20% не за рахунок акцій, а в довгостроковій перспективі»?

У залі «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту», ідеї для розвитку категорійного менеджменту представлять спікери з 3-х країн.

  • «Моделі категорійного менеджменту для мультиканального рітейлу» – так називається тема майстер-класу Ксенії Литвин, керівника департаменту централізації замовлень, ТОВ «Епіцентр К».
  • Гульфіра Крок, експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі з Ізраїлю, виступить онлайн з темою: «Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології».
  • Катерина Богачова – консультант по роздрібній торгівлі, консультує в галузі брендингу та мерчендайзингу, поділиться багаторічним досвідом у виступі на тему: «Управління простором торгового залу через викладки на основі ролі категорії»
  • Володимир Бондарєв, керівник управління товарними запасами роздрібної мережі “ЖЖУК”, виступить з темою «Аналіз ефективності асортиментної матриці через управління товарними запасами».
  • Олександра Закрасняна, комерційний директор Мережі будівельно-господарських супермаркетів 33м2 виступить зі своєю доповіддю на тему «Як розвивати нову категорію товару в відсутності конкурентів?»
  • Олексій Тесленко, Комерційний директор Будинок іграшок зі свій мега актуальною темою «Трансформація моделі бізнесу в період корона-криз»
  • Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання і розвитку персоналу «Епіцентр К» став модератором конференції CatManMaster-2021.

ЗАЛ-3. NonFoodMaster приготує для учасників теми, які турбують бізнес сьогодні, а саме:

  • Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканальной роздробу «Алло» поділиться найпотаємнішими інсайтами компанії, а саме Ситуація по концепту великих гравців; Кейс Експрес доставка (кур’єрами з числа співробітників торгових точок); Кейс Алло Express; Кейс Експерт онлайн; Внутрішні факапи і зовнішні можливості.
  • Олена Остапчук, аналітик Pro-Consulting інформуватиме учасників по темі «Аналіз розвитку електронної комерції в Україні» і торкнеться такі аспекти як E-commerce в Україні та світі; Обсяги українського e-commerce; Вплив Covid-19 на український онлайн ритейл; Тенденції державного регулювання; Прогноз розвитку E-commerce в Україні, можливості та загрози для ринку електронної комерції.
  • Наступною ділитися досвідом буде Жанна Єнікеєва, тренер по трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup. Вона розповість про ефективний мерчандайзинг для сучасних offline / online магазинів.
  • Ольга Вітомська, начальник відділу маркетингу та реклами мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот» розповість про саму інтригуючою темі «Нові стратегії зростання рітейлу: канали та інструменти для залучення Z-покоління (в розрізі ребрендингу)».
  • Владислав Савченко, засновник першого продуктового онлайн супермаркету з доставкою Foodex24 поділиться історією успіху своєї компанії з темою «Як створити онлайн супермаркет за 2 тижні і стати монстрами фуд ритейлу за рік»
  • Юлія Пшеземирська, керівник відділу розвитку eCommerse «Май Украина» поділиться досвідом компанії та розвовість «Що приведе споживачів в онлайн за товарами FMCG».
  • Ігор Навоєнко, директор типографії «АРТ-Пресс», розповість про тенденції поліграфічної галузі 2020-2021 р. На що варто звернути увагу при виборі постачальника поліграфічної продукції.
  • Олена Григораш, СЕО Direct Marketing Solutions. Виступить с темою «Як використовувати адресні дані для повної автоматизації і оптимізації процесів: від закладу дистриб’юційних даних в єдиному форматі до аналітики продажів».
  • Сергій Ануфрієнко, директор департаменту корпоративного та торгового фінансування ПУМБ, розповість «Як вигідно поставляти товар на умовах відстрочки платежу».
  • Іван Шершенюк, Голова НТК Асоціації «Парфюмерія та Косметика України», торкнеться теми «Як працює косметична галузь в умовах перехідного періоду».
  • Людмила Брагіна, керівник порталу trademaster.ua, стала модератором конференції CatManMaster-2021.

Також в рамках заходу учасників чекають Спецпроекти:

  • Столи переговорів в форматі “Мережа – постачальник”. Це унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь більше 5500 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)
  • Вручення Національних премій «Retail in-Ukraine 2021» і «Made-in-Ukraine 2021». Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2021: кращий партнер року» та Національна Премія для виробників FMCG-товарів “Made-in-Ukraine 2021: кращий партнер мережі».
  • Галерея новинок і виставка постачальників рішень і послуг для ритейла.
    В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник – виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників виставки в цьому році: Вітал Фудз, Дарпак, Уманьпиво, Фуд Девелопер, Герчак, АПП Трейд, Індічка, Наша Сила, Луцьк Фудз, Арт-Пресс, Мейсон Трейд, Shelfy, Грандекс, Хелсі Фарм, Гурмандіз, Молочна Слобода, ТМ добра Вечеря, Соломія, Треві, Новотроїцький РКЗ, GFSGROUP, Кіровоградський завод вагодозуючого обладнання, КФ Меркурій і ін.

Партнери конференції:
Офіційний партнер – Уманьпиво
ІТ партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу,
Трансформаційний партнер – YouCoach;
Партнер кава-брейків – Trevi;
Консалтинг партнер – 4Service Group;
Партнер-виробник харчових продуктів – Food Developer,
Поліграфічний партнер – Паперовий змій.
Чайний партнер – MAY Украина
Партнер Асоціация «Парфумерія та косметика України»
Інноваційний Ритейл-Партнер – Foodex24
Фарро партнер – Кременчугмясо
Логістичний партнер – Global Logistics
CRM-партнер – YAYE
Інноваційний партнер – Олимп УАК
Інноваційний партнер – ТОВ “АВК Конфекшінері”
HR-партнер – Work.ua
Інноваційний партнер – Neo Advertising
Фінансовий партнер – Банк ПУМБ
Сирний партнер – Ardis Group
Друкарня партнер – АРТ-Пресс
Магазин партнер – Intertool.ua
Партнер автоматизації та оптимізації адресових баз даних – DM Solutions

Встигніть забронювати квиток на найважливіший захід року для Food рітейлу!
Онлайн-реєстрація

Отримати будь-яку додаткову інформацію можна: по тел. (067) 828-22-59
або написати на адресу av@trademaster.com.ua

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *