Навіщо брати участь у виставках? 10 переваг

- представити свою продукцію і заявити про себе на ринку, зараз у період нестабільної фінансової ситуації це особливо важливо
- створити, оновити, розширити базу контактів: ділові знайомства ніколи не будуть зайвими, а особисті зустрічі віч-на-віч ефективніші дзвінків чи листування
- оцінити потенціал власної компанії та вивчити діяльність конкурентів – учасники міжнародних виставок задають тренди
- ознайомитися з тенденціями і можливостями ринку, а потім втілити свіжі ідеї та тренди у своїй продукції
- отримати «зворотний зв’язок» – безпосередню реакцію і думку ваших потенційних і реальних клієнтів на діяльність вашої компанії
- підтримати імідж своєї фірми і бренду – бути учасником міжнародних виставок престижно
- проведення широкомасштабної, цілеспрямованої рекламної кампанії розкажіть вашим клієнтам про участь у виставці та запросіть їх на ваш стенд
- отримати потрібну аудиторію (B2B, B2C), серед наших гостей – представники малого, середнього та великого бізнесу. Власники, представники відділів закупівель, спеціалісти сфери ритейлу – всі вони всі збираються на професійних заходах, виставках зокрема
- дізнатись щось нове та розвиватись: обов’язковою на виставках є ділова програма, де спікери поділяться
- реклама: ви потряпляєте у каталог виставки, інформація про вас анонсується у соц.мережах організатора, все це ще один з шляхів підвищити впізнаваність вашого бренду
Стати учасником наших виставок просто – достатньо заповнити анкету учасника на відповідній сторінці потрібної виставки