Навіщо потрібен бренд?

- ідентифікація компанії. Компанія стає легко впізнаваною і відмінною від конкурентів;
- висока маржинальність. Товар розкрученого бренду коштує дорожче і приносить більше прибутку
- збільшення лояльності споживачів. Люди купують набагато охочіше і приймають рішення набагато швидше;
- боротьба з відтоком клієнтів. Покупці стають постійними клієнтами і фанатами Вашого підходу;
- формування команди. Співробітники з великим задоволенням працюють в сильній і відомої компанії;
- розширення товарної матриці. Відомому бренду набагато легше успішно вивести новий продукт на ринок.
Просування бренду – це тривалий процес, який вимагає не тільки фінансових вкладень, але часто і цікавих, креативних ходів.