Криза 2020: що робити подарунковому ринку?

Про втрати ринку рекламно-сувенірної продукції та про те, як встояти в період карантину та кризи.

Розповідає Максим Коробка, президент Асоціації Виробників та Імпортерів Рекламних Сувенірів України, директор «Першої Української Сувенірної Компанії»

Сьогодні перед світом стоять три загрози:
• COVID-19;
• світова економічна криза;
• невизначеності в подальшому розвитку властного бізнесу.

Всі ці пункти ставлять перед бізнесом виклики, які необхідно вирішувати вже зараз, щоб вийти з кризи з найменшими втратами.

Що робити? Алгоритм від пана Максима включає наступні пункти:

  1. Будьте чесні з персоналом.
    Поясніть, що криза прийшла не тільки в вашу компанію
  2. Продумайте ефективну систему оплати праці, де кожен співробітник повинен бути націлений на результат
  3. Переходьте на віддалений режим роботи

Про всі 10 пунктів читайте у статті журналу на сторінках 28-29 тут:
https://pem.com.ua/magasine/promaison-1-2020/