Навіщо брати участь у виставках? 10 переваг

  • представити свою продукцію і заявити про себе на ринку, зараз у період нестабільної фінансової ситуації це особливо важливо
  • створити, оновити, розширити базу контактів: ділові знайомства ніколи не будуть зайвими, а особисті зустрічі віч-на-віч ефективніші дзвінків чи листування
  • оцінити потенціал власної компанії та вивчити діяльність конкурентів – учасники міжнародних виставок задають тренди
  • ознайомитися з тенденціями і можливостями ринку, а потім втілити свіжі ідеї та тренди у своїй продукції
  • отримати «зворотний зв’язок» – безпосередню реакцію і думку ваших потенційних і реальних клієнтів на діяльність вашої компанії
  • підтримати імідж своєї фірми і бренду – бути учасником міжнародних виставок престижно
  • проведення широкомасштабної, цілеспрямованої рекламної кампанії розкажіть вашим клієнтам про участь у виставці та запросіть їх на ваш стенд
  • отримати потрібну аудиторію (B2B, B2C), серед наших гостей – представники малого, середнього та великого бізнесу. Власники, представники відділів закупівель, спеціалісти сфери ритейлу – всі вони всі збираються на професійних заходах, виставках зокрема
  • дізнатись щось нове та розвиватись: обов’язковою на виставках є ділова програма, де спікери поділяться
  • реклама: ви потряпляєте у каталог виставки, інформація про вас анонсується у соц.мережах організатора, все це ще один з шляхів підвищити впізнаваність вашого бренду

Стати учасником наших виставок просто – достатньо заповнити анкету учасника на відповідній сторінці потрібної виставки