Навіщо потрібен бренд?

  • ідентифікація компанії. Компанія стає легко впізнаваною і відмінною від конкурентів;
  • висока маржинальність. Товар розкрученого бренду коштує дорожче і приносить більше прибутку
  • збільшення лояльності споживачів. Люди купують набагато охочіше і приймають рішення набагато швидше;
  • боротьба з відтоком клієнтів. Покупці стають постійними клієнтами і фанатами Вашого підходу;
  • формування команди. Співробітники з великим задоволенням працюють в сильній і відомої компанії;
  • розширення товарної матриці. Відомому бренду набагато легше успішно вивести новий продукт на ринок.

Просування бренду – це тривалий процес, який вимагає не тільки фінансових вкладень, але часто і цікавих, креативних ходів.