Як збільшити продажі онлайн? Маркетплейси, прямі постачання та інші канали збуту

Короткий огляд трендів онлайн-просування, озвучених експертом digital-маркетингу Дмитром Сусловим в рамках конференції PRO Business

Які чинники впливають на продажі на ринку електронної комерції?

  • клієнтський сервіс;
  • позиціонування і упаковка;
  • конкуренція в ніші;
  • асортимент товарів і послуг;
  • робота відділу продажів / менеджерів;
  • аналітика.

Що таке маркетплейс?
Це платформа, яка надає інформацію або послуги третіх осіб. Тобто якщо інтернет-магазин можна порівняти з магазином в торговому центрі, то маркетплейс це і є торговий центр. при це інтернет-магазин можна з часом трансформувати в маркетплейс. самий великий світовий маркетплейс – Amazon, український – Rozetka.

Які переваги та недоліки у таких платформ?
➕розкрученість, велика і лояльна аудиторія, продаж «одразу» в порівнянні з іншими каналами,можливість більшої маржинальності
➖висока комісія, конкуренти в одній видачі, ціновий демпінг.

Якщо раніше на ринку спостерігався тренд нішевості, то зараз – все більше інтернет-магазинів трансформуються в невеликі маркетплейси.

Про інші шляхи продажів онлайн: дропшипінг, соціальні мережі, сайт і як це об’єднати для ефективних продажів, а також навіщо потрібна реклама – читайте у повній статті в журналі PROMaison (с.30-31).

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *