Особистий досвід. Реальні бізнес кейси. Жива комунікація. Практичні інструменти.

Протягом одного дня ми пропонуємо вам повне занурення в бізнес-інтесив, в ході якого ви дізнаєтеся:

 
  • Як змінилася поведінка покупців і які тренди майбутнього у взаємовідносинах з клієнтом
  • Як підтвердити свою конкурентну перевагу за допомогою сертифікації
  • Як розпізнати недобросовенстного контрагента
  • Як робити пропозиції в епоху інформаційного перевантаження

Під час серії тренінгів ви отримаєте бізнес - інструменти, які працюють:

 
  • Підвищення ефективності роботи своєї команди
  • Роботи з опором і саботажем співробітників при впровадженні інновацій
  • Прийняття оптимального рішення в партнерському середовищі

ПРОГРАМА БІЗНЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ:

GfK Group – створена в 1934 році і є найбільшим інститутом ринкових досліджень в Німеччині і четвертою за розмірами світовий організації з питань дослідження ринків після Nielsen Company, Kantar Group і IMS Health. GfK Ukraine – українська дослідницька компанія, яка входить в мережу GfK Group. Компанія пропонує повний перелік послуг з проведення опитувань і досліджень ринків в Україні, Молдові та Білорусі.

zabarilo_400x300

Марина Забарило

Комерційний директор «GfK Ukraine». 

Тема:
Покупець 2020: перехід до нової (не) нормальності
Як позначилася COVID-19 на купівельній поведінці українців і як це відбилося на ринках FMCG і рітейлі в цілому і категоріях чистячих \ миючих зокрема.

Stadnik_400x300

Дмитро Стадник

Центр Стратегічних Рішень “YOURSELFBRANDING”

Тема:
Реверсивний бізнес пікап
Серійний підприємець, сертифікований коуч, автор блогу. Провалив 4 бізнесу, перш ніж почало щось виходити. Чи не “експерт” і не “гуру”. Всі мої знання – мій досвід, накопичений шляхом проб і помилок. В даний момент веду 3 бізнес-проекту.
Ринок стирається від однотипних обіцянок. Рекламні вигуки більше не чіпляють аудиторію як раніше. “У нас дешевше на 90% ніж у сусіда” – більше не діє.
Щоб добре продавати, потрібно давати більше, ніж очікують клієнти. Як робити пропозиції в епоху інформаційного перевантаження?
В кінці розглянемо типові помилки в рекламних кампаніях в ніші послуг, які ми помітили при аудиті рекламних кабінетів наших клієнтів.

berz_400x300

Світлана Берзіна

Засновник ТОВ «Центр екологічної сертифікації та Маркування»

Тема:
Переваги екологічно сертифікованої продукції на ринку і в системі державних закупівель
Яким би не вважав свій продукт виробник – натуральним, органічним або екологічним, перед тим як заявити про це на ринку, необхідно підтвердити це конкурентна перевага шляхом незалежної оцінки відповідності певним стандартом.
Про те, яким стандартам, хто сертифікує і в чому перевага – під час доповіді, який може бути цікавий керівникам компанії, відповідальним за прийняття стратегічних рішень з розвитку бренду, маркетологам і технологам.
Новий Закон про державні закупівлі з 19 квітня цього року передбачає застосування в технічних специфікаціях до предмету закупівлі екологічних характеристик. Зокрема, замовник може посилатися на стандарти екологічного маркування.

Питання, які будуть розкриті під час доповіді:

  • існуючі типи екологічного маркування;
  • щодо яких категорій продукції може застосовуватися екологічне маркування та на яких підставах;
  • аналіз готовності ринку, оцінка ефективності та переваги застосування;
  • підтверджуючі документи та перевірка їх дійсності / дії;
  • вимоги до органів, що підтверджують відповідність;
  • типові порушення застосування екологічного маркування та відповідальність.
Proskurnya_400x300

Тетяна Проскурня

Керуючий партнер Адвокатського об’єднання «ГРУПА БІЗНЕС ПАРТНЕРІВ», адвокат, третейський суддя Ризького Третейського суду

Тема: Недобросовісний контрагент. Як захиститися?
Вибір контрагента в сьогоднішніх реаліях – дуже нелегке завдання. Великий бізнес формує цілі департаменти для перевірки контрагентів. Представники малого і середнього бізнесу часто не можуть дозволити собі утримувати ні такі департаменти, ні окремого штатного працівника для цих цілей. При цьому питання вибору контрагента для таких підприємств стоїть не менш гостро.
Як зрозуміти чи надійний ваш новий бізнес – партнер? Чи є фінансові ризики роботи з ним? А може бути новий контрагент принесе репутаційні ризики? Чи потрібно моніторити постійного контрагента, з яким ваша компанія працює багато років? Як підвищити шанси стягнення заборгованості в суді?

ТРИ МІНІ-ТРЕНІНГИ:

Basmanova_400x300

Оксана Басманова

Директор, бізнес-тренер, консультант SmartConsulting

Тема: Підвищення ефективності роботи компанії: Міфи і реальність
18 років управлінського досвіду, 12 років успішного ведення власного бізнесу в сфері консалтингових послуг. Розробка і впровадження проектів організаційних змін, проектів побудови і оптимізації бізнес-процесів, проектів впровадження і оптимізації управлінського обліку.

  • Можливе і неможливе. Де межі чарівництва?
  • З чого почати? Яку користь можуть принести всім відомі інструменти?
  • Ваша компанія – це живий організм. Комплексний підхід до питання ефективності.
  • Труднощі при впровадженні організаційних змін

У дружній атмосфері в ігровому форматі Ви знайдете робочі реальні варіанти підвищення ефективності роботи своєї компанії

Emelyanova_400x300

Тетяна Ємельянова

Бізнес-тренер, консультант SmartConsulting

Тема: Співробітники – терористи: Інструменти роботи з опором, саботажем і провокаціями

  • Як зрозуміти причину деструктивної поведінки співробітників
  • Через що виникає опір вимогам і як його не допустити
  • Чому наші завдання саботують і як їх «продати» співробітникам
  • Як реагувати на емоційні провокації і переводити діалог в конструктивний напрям
  • Ви отримаєте перевірені практичні інструменти в форматі «бери і роби»

А також попрактикуєтесь в їх застосуванні.

Stepka_400x300

Ігор Штепка

Бізнес-тренер, консультант SmartConsulting

Тема:
Партнерські відносини або як продати дорого і купити дешево
Провів понад 1000 групових тренінгів та навчальних програм. Більше 15 років у сфері навчання і розвитку персоналу в FMCG компаніях. Впровадження модульних програм розвитку і організаційних змін. Багаторічний досвід управління функцією регіональних продажів в міжнародній компанії.

  • Повага або дружба?
  • Переговори, засновані на емоціях і на рішеннях
  • Не бійтеся сказати: «НІ»
  • Сила правильних питань і руйнує міць маніпуляторних технік
  • Алгоритм тестування альтернативних рішень

Вправа-змагання на прийняття оптимального рішення в партнерській середовищі.